13 mai 2011

Pui Chinese

Print
Ingrediente:
un piept de pui
un ardei gras galben
un ardei gras rosu
un ardei gras verde
2 morcovi
4-5 catei usturoi
150 gr porumb dulce (din conserva)
150 gr sos salsa chinese (se gaseste la supermarket)
2-3 linguri ulei masline
sare 

     Mod de preparare:
   Se taie marunt usturoiul si se caleste putin in uleiul de masline. Pieptul de pui se taie suvite si se pune peste usturoi. Se pune morcovul taiat rondele si la urma ardeiul gras taiat felii. Daca vedeti ca nu are zeama sa fiarba, picurati 20- 30 ml apa sa nu se lipeasca si lasati sa se caleasca toate ingredientele, la foc mic. Eu nu am pus deloc apa pentru ca si-a lasat de la ardeii grasi si de la piept. Este mai sanatos sa fiarba in sucul propriu.
   Cand erau aproape gata am pus porumbul(el este deja moale si nu trebuie fiert prea mult) si putina sare, dupa gust.
   La urma am pus sosul salsa, am amestecat si am oprit focul.




POFTA BUNA!

Un comentariu:

Antonina Sofia Sociu spunea...

Ce culori.. ce arome...