13 iulie 2011

Dulceata de visine

Print





   Pe ultima suta de metri am reusit sa fac si eu cateva borcanele de dulceata. Mi-au mai ramas cateva visine pe care am sa le pun pe un pandispan si gata anul acesta cu visinile. Ne asteapta alte fructe minunate pe care trebuie sa le incercam.


Ingrediente:

1 kg visine fara samburi
1 kg zahar
zeama de la o lamaie

 Preparare:

1. Punem visinele cu zaharul intr-o cratita, cu o zi inainte de a fierbe dulceata pentru a-si lasa mai mult sirop.
2. A doua zi punem cratita la foc mic si fierbem pana scade siropul aproape de jumatate (putem incerca punand o picatura pe farfurie: cand picatura pusa ramane rotunda ca un bob de roua si nu se imprastie atunci este gata). Spuma rezultata in timpul fierberii se indeparteaza cu o paleta. Cu 15 minute inainte de a opri focul punem zeama de lamaie. Se pune in borcane imediat ce am oprit focul.


 


 Pofta buna!

16 comentarii:

Mimmi spunea...

Arata foarte bine dulceata si e delicioasa!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Mimmi!!!...Pupici!

Adela Zilahi spunea...

Minunata!!!! Pup!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Adela!!!Pup!

Laancuta spunea...

Ce prezentare frumoasa! Dulceata de visine e preferata mea. Pupici!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Ancuta!!!...Este si printre preferatele mele! Pupici!

sarah spunea...

ador visinele.pozele tale sunt atat de faine.am observat ca mai toata lumea foloseste gelfix,chiar am ramas uimita ca in reteta ta nu apare :)
pupicei

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Sarah!!!...Nu am folosit pana acum gelfix, desi ma batea gandul de multe ori dar pana la urma m-am gandit ca este mai natural fara...Pupici!!!

Antonina Sofia Sociu spunea...

Licuta ti-am zis eu ca folosesti praf de stele ...!! sunt indragostita de poze... off si dupa dulceata clar ... dar mor dupa poze!!! Pupici multi

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Antonina!!!...Iubita, praf de stele nu am, dar am investit atat de mult in aparatura foto...ca ma doare sufletul. Pupici!!!

gaby_d spunea...

Buna dimineata!
Grozava dulceata, grozava prezentare, asa cum ne-ai obisnuit.
Zi frumoasa, Licutzo!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Gaby!!!!...Pup dulce!!

FLORY spunea...

Cea mai buna dulceata,parerea mea :),pupici!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Flory!!!...pupici!!!

Anonim spunea...

Perfect way to use up the rest of the cherries in my fridge.

Din bucataria mea spunea...

Thank you very much, Yadi!!! I'm glad you like!